Principal » Gaming » Vârsta Imperiilor IV pentru PC

Vârsta Imperiilor IV pentru PC

Gaming  : Vârsta Imperiilor IV pentru PC

Una dintre cele mai multe branduri iconice printre iubitorii de strategie în timp real, în cele din urmă a revenit cu o nouă ediție, cu drepturi depline. Numai dacă divertismentul de studio relicve a trăit până la așteptările fanilor? Veți afla despre acest lucru mai târziu în text.

Recomandat: Jocuri similare cu vârsta Imperiilor

Merită jucată în Vârsta Imperiilor IV? Revizuirea jocului

Cu o serie de imperiile, sunt legată de o mulțime de amintiri frumoase. Prin acest ciclu a devenit interesat de istorie și a învățat multe fapte interesante despre care nu mi-am spus niciodată în școală. Pentru prima dată, am întâlnit un brand cu unsprezece ani sau la un an după premiera celei de-a doua ediții. Doar atunci părinții mi-au cumpărat un computer nou, așa că am reușit să conduc jocul la cel mai mare detaliu. Nu trebuie să ascund că corpul de iluminat vizual și producția de producție au fost complet agitate - deja am văzut că lucrarea a fost mai mult de o seară. De ce îmi amintesc de asta? Pentru că atunci când testează cea de-a patra ediție a Empires, am vrut să mă întorc la "două", care până astăzi este partea mea preferată.

Nu mă înțelege greșit - cel mai recent episod este cel mai bun joc, dar nu mi-a făcut un efect "wow ". Cele mai multe ori am jucat perfect, dar pentru nimic în lume, nu pot vedea pentru un corp de iluminat vizual pregătit de Studio Relic Entertainment. Deşi Jocul a luat trei dimensiuni, Încă mai am impresia că grafica este mult mai plată. Ambele caractere și obiecte par a fi prea răspândite, ca și cum ar fi din plastic.

În design, am pierdut o rugozitate delicată cunoscută pentru părțile anterioare, unde creatorii au trebuit să combine, la fel ca în 2D, clădirile și armatele mari sunt cele mai bine prezentate. Desigur, acest lucru nu înseamnă că stratul vizual în Age of Empire IV este scăzut - ceea ce nu. Doar nu primește o astfel de stilistică, dar jucătorii care nu trebuie să se ocupe cu seria, chiar nu acordă atenție. Pentru mine, un principiu vechi Boomerska a fost activat

..

În trecut a fost, acum nu mai este.

Nu am acuzații la Gameplayu. Mulți recenzenți acordă atenție faptului că cea mai recentă parte este foarte sigură în acest sens și nu încearcă să introducă o serie de schimbări prea mari. Desigur, în unele privințe, înțeleg aceste argumente, dar nu sunt în stare să fiu de acord cu ei. Potrivit mie Producătorul a ales direcția corespunzătoare, creând un joc pentru cealaltă parte a doua parte a seriei. Pentru ceea ce schimbă drastic ceva care încă funcționează?

De la lansarea ultimei părți (fără numărare a remasters) a trecut mulți ani, ceea ce înseamnă că pentru mulți dintre jucătorii de astăzi va fi primul contact cu marca. Cred că astfel de oameni cu siguranță Este mai bine să prezentați un gameplay dovedit, pe care ei o vor iubi cu siguranță decât să experimenteze cu stres, Prin urmare, ați avea potențialii clienți și veți închide calea spre crearea unui al cincilea episod.

În mod natural, acest lucru nu înseamnă că divertismentul de relicve nu a tentat să introducă câteva noi produse. A fost o idee foarte bună Introducerea unui sistem de ascundere a unităților în păduri. Când vă puneți soldații acolo, deveniți complet invizibili pentru inamic, astfel încât să puteți planifica ambuscada spectaculoasă. În plus, operațiunea de apărare a zidurilor a fost modificată și.

În vârstă de imperiile IV, ei nu numai că servesc pentru a bloca armata adversarului, dar puteți rezolva în plus echipele dvs. care vor apăra urban. Adversarii la rândul lor ar trebui să fie în această situație Profitați de mașinile de asediu, cum ar fi, de exemplu. Trebuse sau turnuri, datorită căruia soldații pot face un atac asupra zidului. În această tranșă a seriei în timpul luptei numără, de asemenea, terenul - de acum, când armata noastră este pe deal, putem reface acest lucru în avantajul dvs.

Lucrarea iubirii de divertisment a studioului relicvă pentru cele mai strălucite Cutscene Coregrafiate, pe care le putem vedea între misiuni în timpul examinării povestirii campaniei. Creatorii au pus pe acest lucru Filme documentare scurte, Explicând exact ce era vorba despre un anumit conflict. Materialele diferite sunt intercalate cu fotografii, documente și indexare video locații reale fără armate digitale suprapuse. Efectul final este excelent - Dacă sunteți interesat de istorie, acesta va aprecia cu siguranță o astfel de formă de tăieturi de film.

În ciuda faptului că m-am plâns de o pereche de elemente în text, acest lucru În general, sunt mulțumit de cum să prezint cea de-a patra ediție a vârstei imperiilor. Producătorul nu a încercat să inventeze din nou roțile, ceea ce a fost un hit pentru mine. La gameplay a introdus schimbări subtile, care erau mai mult decât suficient pentru ca acest lucru să schimbe ușor abordarea de a efectua războaie virtuale. Vă recomandăm să verificați acest titlu, nu ar trebui să vă simțiți dezamăgiți.

Vârsta Imperiilor IV - Ghid de cumpărare

Mai jos veți găsi cele mai importante informații despre jocul care vă va spune în plus dacă ar trebui să investiți în acest titlu.

Câte ore sunt completate după vârsta Imperiilor IV?

După cum sa scris anterior, autorul a pregătit doar patru campanii, pe care ar trebui să le cheltuiți cel puțin peste douăzeci de ore. Desigur, nu trebuie să termine aventura cu acest titlu, deoarece articolul de modul de război încă așteaptă pentru tine, precum și posibilitatea de a juca propriile scenarii sau de a concura cu jucători online, în direct.

Ce să joc în Vârsta Imperiilor IV?

În prezent, cea de-a patra ediție a vârstei imperii este disponibilă numai Calculatoare personale și nu există nici o indicație că ei vreodată o astfel de stare a lucrurilor s-ar schimba. Studio Relic Entertainment pentru mulți ani de afacerea ta, doar o singură dată a creat un joc cu scopul de console (Warhammer 40.000: Space Marine), dar nu a fost o strategie în timp real. Producătorul în timpul lucrărilor pe RTS, axat numai pe PC.

Premiera Empires IV - Cand?

Producția a intrat în vânzare 28 octombrie 2021 Numai într-o versiune digitală - puteți cumpăra un cod de joc din Ceneo.Ro sau îl achiziționați direct în Microsoft Store și pe platforma de aburi. Știri bune pentru Pass-Abonați de Jocuri Xbox 4 Abonați În ziua premiera, a fost pusă la dispoziție fără taxe suplimentare tuturor persoanelor cu un abonament activ.

Are vârsta Imperiilor IV o versiune lingvistică poloneză?

din pacate nu Și acesta este cel mai mare iluzie al acestui titlu, deoarece unele dintre opiniile anterioare au oferit Spolszczenie - chiar și cel de-al doilea remaster. Este o rușine că Microsoft nu a ales pentru a adăuga la inscripțiile de joc poloneze, ceea ce va reduce în mod semnificativ plăcerea de a juca la non-vorbitori de limba engleza. Și acest lucru este util chiar să dobândească cunoștințe cu cutscene bine direcționate.

Vârsta Imperiilor IV PC: Cerințe minime de sistem

• Procesor: Intel Core i5-6300u 2.4 Ghz
  • Memorie RAM: 8 GB